Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Πρέπει τα σχολεία να διδάσκουν διαφορετικά αντικείμενα στα αγόρια και στα κορίτσια;

Φύλο κι εκπαίδευση

School Without Walls in the District in 2011Marvin Joseph/The Washington Post

  Ανάμεσα στα ευρήματα που προσφέρουν ιδιαίτερη τροφή για σκέψη στην αναπτυσσόμενη επιστήμη σχετικά με τον εγκέφαλο των εφήβων είναι το γεγονός ότι ο ρυθμός ανάπτυξης του εγκεφάλου διαφέρει στις γυναίκες και τους άνδρες. 
    Στο βιβλίο της, “The Teenage Brain,” η Frances Jensen μελετά τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας το κομμάτι εκείνο του εγκεφάλου που επεξεργάζεται πληροφορίες, η δράση του οποίου μειώνεται στην πορεία, έχοντας αγγίξει το μέγιστο των δυνατοτήτων εξέλιξής του όταν τα κορίτσια είναι γενικά μεταξύ 12 και 13 ετών και τα αγόρια 15 με 16.
  "Τα κορίτσια έχουν ένα επίπεδο οργάνωσης που τα ωθεί να κάνουν περίπλοκους προγραμματισμούς, κοινωνικές διευθετήσεις και λίστες", αναφέρει η Jensen. "Ταυτόχρονα, με τα αγόρια είναι ευτύχημα εάν θυμηθούν να φέρουν τα βιβλία από το σχολείο στο σπίτι".
  Αυτό συνεπάγεται ότι τα αγόρια και τα κορίτσια ίσως είναι έτοιμα για απαιτητικά αντικείμενα, όπως σύνθετα μαθηματικά κι επιστήμες, σε διαφορετικό χρόνο. Ίσως, επίσης, σημαίνει ότι τα σχολεία χάνουν την κατάλληλη στιγμή για να διδάξουν αυτά τα αντικείμενα.
  Σύμφωνα με τη συγγραφέα, τα σχολεία θα πρέπει να δημιουργήσουν ορισμένα αναλυτικά προγράμματα βασισμένα στο φύλο. Ωστόσο, πέρα από τις φυλετικές διαφοροποιήσεις, εάν κάθε μαθητής/ τρια διέθετε μια νευρολογική αξιολόγηση, οι εκπαιδευτικοί θα είχαν πολύ δυνατά κλειδιά που θα τους βοηθούσαν να εξατομικεύσουν το μάθημα, υποστηρίζει και υπογραμμίζει "Το μυαλό είναι σε τέτοιο διαφορετικό επίπεδο από άνθρωπο σε άνθρωπο, ώστε θα έπρεπε να διδάσκονται διαφορετικά".

Πηγή: Washington Post

Μετάφραση: Χρύσα Πιπιλή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...