Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

Θαλασσοστιχίες

Η θάλασσα μέσα από την ποίηση

Συνάντηση τρίτη


ποίημα 
Άγιε μου Μάρκο γείτονα
κι εσύ, Ερειθιανή μου
κι άγιε Νικόλα γεμιτζή
βλέπε μου το παιδί μου.

Θάλασσα το πουλάκι μου
απάνω σου κοιμάται
μην κάμνεις τόσα κύματα
γιατί πολύ φοβάται.

Τη θάλασσα την αρμυρή
θα την ποτίσω μέλι
γιατί την ταξιδεύουνε
κορμάκια σαν Αγγέλοι.

Μουντές Ματθαίος (1935 - 2000)



δράσεις
1. το ποίημα δίνεται στροφή στροφή
2. επεξεργασία κάθε στροφής 
3. απάντηση της θάλασσας 

Τα λόγια της θάλασσας


4. παιχνίδι αναγνώσεων με το ποίημα και τα λόγια της θάλασσας

5. στέλνω το δικό μου μήνυμα στη θάλασσα


Εσύ, τι θα ήθελες να πεις στη θάλασσα;


6. τραγούδια για τη θάλασσα 



σχεδιασμός, υλοποίηση: Ζωή Κατσαδήμα, Χρύσα Πιπιλή
κείμενο, φωτογραφίες: Χρύσα Πιπιλή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...