Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Καλύτεροι βαθμοί στα κορίτσια λόγω καλής συμπεριφοράς

Τα κορίτσια ξεπερνούν σε επίδοση τα αγόρια κυρίως λόγω της συμπεριφοράς τους στην τάξη


    Οι ειδικοί στην εκπαίδευση εδώ και καιρό αναρωτιούνται γιατί τα κορίτσια συχνά έχουν καλύτερες επιδόσεις από τα αγόρια και μια καινούρια έρευνα προσφέρει την απάντηση. Έπειτα από στοιχεία που προέκυψαν από έρευνα σε 5.800 μαθητές, οι ερευνητές κατέληξαν ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της διαφοροποίησης μεταξύ αγοριών και κοριτσιών οφείλεται σε διαφορές στη συμπεριφορά. Συγκεκριμένα, τα κορίτσια επαινούνται λιγότερο για τις γνώσεις τους και περισσότερο για το πόσο ήσυχα κάθονται και παρακολουθούν στην τάξη.

    Αυτή η ακαδημαϊκή διαφοροποίηση ανάμεσα στα δυο φύλα αποτελεί μια αυξανόμενη ανησυχία για τη Βρετανία, όπου τα κορίτσια ήδη ξεπερνούν σε επίδοση τα αγόρια σε ακαδημαϊκό επίπεδο, από την ώρα που φτάνουν στο δημοτικό, με τη διαφοροποίηση να μεγαλώνει κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής καριέρας των μαθητών.
    Η διαφοροποίηση στην επίδοση ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια γίνεται πια φανερή ακόμη και σε αντικείμενα στα οποία παραδοσιακά κυριαρχούσαν τα αγόρια, όπως τα μαθηματικά και οι επιστήμες. Σύμφωνα με μελέτες, τα κορίτσια είναι πια πιθανότερο να συνεχίσουν στο Πανεπιστήμιο και να αποφοιτήσουν με εξαιρετικό βαθμό. Ο καθηγητής  Christopher Cornwell, του Πανεπιστημίου της Georgia, ο οποίος έκανε την έρευνα, αναφέρει: "Η ικανότητα που ενδιαφέρει περισσότερο σχετικά με τον τρόπο που οι καθηγητές θα βαθμολογήσουν τους μαθητές τους είναι αυτό που αναφέρεται ως προσεγγίσεις στη μάθηση. Μπορείτε να το σκεφτείτε ως μια μονάδα μέτρησης της στάσης ενός παιδιού απέναντι στο σχολείο. περιλαμβάνει έξι στοιχεία που ορίζουν την προσοχή του παιδιού, την επιμονή, τη θέληση για μάθηση, την ευελιξία και την οργάνωση.
     Η μελέτη παρακολούθησε τους μαθητές από την πρώτη έως την έκτη βαθμίδα και οι ερευνητές βρήκαν ότι σχετικά νωρίς στα αγόρια οι βαθμοί τους δεν αντιστοιχούσαν στο πραγματικό επίπεδο επίδοσής τους. Τα αγόρια που κατόρθωναν να ακολουθήσουν το μοντέλο συμπεριφοράς που έθεταν οι συμμαθήτριές τους δεν είχαν την ίδια διαφορά στην επίδοσή τους, στο σύνολο της βαθμολογίας. 

πηγή: Education news
κείμενο, μετάφραση: Χρύσα Πιπιλή
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...